Wi-Fi w pomarańczowych autobusach ING

Od maja do lipca 2012 roku na zlecenie agencji Krewcy Krawcy, zrealizowaliśmy kampanię promocyjną dla banku ING „Internet w autobusach ING”. Realizacja obejmowała instalację bezpłatnego dostępu do Internetu w autobusach komunikacji miejskiej w Poznaniu, Łodzi, Rzeszowie, Bielsku Białej, Opolu, Wrocławiu, Bydgoszczy, Szczecinie, Częstochowie.

Przy realizacji tej bardzo nietypowej kampanii, wykorzystany został System WiFi-Spot.pl oraz współpracujące z nim urządzenia dostępowe, dostarczone przez naszą firmę. CCA była partnerem wybranym po gruntownej analizie tematu oraz dostawców podobnych usług w całej Polsce. Priorytetem było znalezienie dostawcy, który posiada wiedzę i doświadczenie przy prowadzeniu akcji Wi-Fi Marketingowych i jednocześnie zaproponuje kompleksową i profesjonalną ofertę, zapewniającą bezpieczeństwo przeprowadzanej kampanii na wszystkich jej etapach. Dzięki szerokim możliwościom Systemu WiFi-Spot.pl, pasażerowie mogli korzystać z darmowego Internetu, łącząc się przez personalizowaną stronę startową, na której oprócz klawisza do logowania oraz regulaminu, zamieszczone były materiały promocyjne ING. System WiFi-Spot.pl pozwala na zwiększenie prawnego bezpieczeństwa udostępniającego Internet w przypadku wykrycia nadużyć, dzięki przetrzymywaniu wymaganych informacji o podłączonych urządzeniach.

Autobusy ING z darmowym Internetem cieszyły się ogromnym powodzeniem, co potwierdzają nie tylko statystyki dostępu i odwiedzin zbierane przez System WiFi-Spot.pl, ale również rzesza zadowolonych pasażerów mogących w drodze do pracy, czy na uczelnię surfować po sieci. Kampania była bardzo widoczna. Autobusy przyciągały nie tylko kolorem, ale również informacją "Tu masz darmowy Internet od ING".

"Trafiliśmy w potrzeby pasażerów - świadczy o tym liczba 25 tysięcy osób, które przez okres 4 tygodni, co najmniej raz skorzystały z bezpłatnego Internetu w ramach akcji ING Autobusy WIFI - mówi Barbara Pasterczyk Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. Średni czas połączenia wyniósł ponad 15 min. Największy ruch w korzystaniu z Internetu odnotowano w godzinach rannych i popołudniowych, czyli w czasie podróży do lub ze szkoły czy pracy”.

Kampania została dobrze przyjęta przez pasażerów komunikacji miejskiej we wszystkich miastach, w których jeździły pomarańczowe autobusy ING. Świadczyć może to o tym, że darmowy Internet powinien być stałym wyposażeniem wszystkich środków komunikacji miejskiej.

Przeczytaj więcej: