Stoiska ekspozycyjne

Stoisko zazwyczaj ma na celu skłonienie konsumenta do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Mają w tym pomóc różne rozwiązania produkcyjne systemów wystawienniczych – odpowiedni projekt, wykorzystanie różnych tworzyw sztucznych, skuteczne zagospodarowanie przestrzeni, personel promocyjny itd. Czy to wystarczy?

Wi-Fi Marketing daje możliwość uzupełnienia ekspozycji o nowoczesny i skuteczny kanał komunikacji. Dzięki niemu potencjalni klienci odwiedzający stoiska konkurencyjne będą kierowani właśnie do Ciebie. Na stronie startowej użytkownicy sieci Wi-Fi mogą sprawdzić aktualną ofertę, zapoznać się z profilem Twojej firmy, wziąć udział w ciekawej promocji. To wszystko w korzystny i nienachalny sposób zaprasza potencjalnych klientów właśnie do Ciebie, a dzięki narzędziom Wi-Fi Marketingu wszystkie działania są odpowiednio raportowane, co daje możliwość późniejszej analizy dotarcia komunikatu promocyjnego.

Użytkownicy odwiedzający stronę są w bliskiej odległości od stoiska co zwiększa prawdopodobieństwo odwiedzenia ekspozycji po odebraniu komunikatu promocyjnego.

Korzyści z rozwiązania:

  • Monitoring działań

  • Analiza odbioru komunikatu reklamowego

  • Przyciągnięcie odbiorów znajdujących się w pobliżu