Punkty sprzedaży

Promocja w punktach sprzedaży jest popularną i skuteczną formą dotarcia do konsumentów. Aż ok. 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest właśnie w miejscach sprzedaży co skłania marketerów do inwestycji w tę formę komunikacji zwłaszcza w branży FMCG, w restauracjach, bankach i marketach.

Komunikacja marketingowa w sklepach ma oddziaływać na zmysły oraz symulować do nabywania nowych produktów/usług w danej chwili.

Wi-Fi Marketing zwiększa szansę dotarcia do klientów, dając im możliwość skorzystania z bezprzewodowej sieci Wi-Fi. Dzięki temu konsument może sprawdzić aktualną ofertę reklamodawcy, skorzystać z dostępnej promocji, pobrać interesujące go materiały promocyjne. Jest również idealną formą komunikacji krótkodystansowej – blisko miejsca dostępności usług/produktów.

Korzyści z rozwiązania:

  • Pełna analiza trendów, zależności i zachowań konsumentów w kontekście danej kampanii

  • Możliwość analizy zachowań użytkowników przemieszczających się pomiędzy punktami dostępowymi, biorącymi udział w kampanii – np. sieci punktów sprzedaży danego Klienta, udostępniających Wi-Fi jako wartość dodaną dla swoich klientów.