To właśnie Lumia!

Od 16 listopada 2012 do 2 stycznia 2013 roku trwała kolejna kampania marketingowa firmy NOKIA o nazwie „To właśnie Lumia”, promująca najnowsze modele smartfonów Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920


Stoiska promocyjne umieszczone były w centrach handlowych pięciu największych Polskich miast (Warszawa, Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk) oraz na hali terminala odlotów Lotniska Chopina na warszawskim Okęciu.


Do dyspozycji odwiedzających zostały przygotowane zaawansowane technicznie, w pełni multimedialne stoiska reklamowe, przyciągające przechodniów swoją nowoczesną, designerską konstrukcją, ale również możliwością skorzystania z bezpłatnego, bezprzewodowego łącza Internetowego. Dostęp do Internetu Wi-Fi w pobliżu stoisk promocyjnych, realizowanych był przez urządzenia i oprogramowanie Systemu WiFi-Spot.pl.


Po każdorazowym połączeniu z siecią „NOKIA free [Wifi-Spot.pl]” użytkownicy odwiedzali stronę startową NOKIA, z możliwością zdobycia przydatnych informacji na temat dwóch nowych modeli telefonów: Nokia Lumia 820 i Nokia Lumia 920, możliwością bezpłatnego korzystania z zasobów sieci Internetowej wraz z regulaminem korzystania z dostępu.
Kolejny raz współpraca firm NOKIA i CCA umożliwiła przeprowadzenie skutecznej kampanii WiFi-Marketingowej wspierającej działania tradycyjne.


O sukcesie kampanii, jak również coraz większej popularności WiFi-Marketingu świadczyć może skala wykorzystania usługi – w trakcie kampanii przekaz promocyjno-reklamowy dotarł do ponad 20 000 unikalnych odbiorców.